Un any més la Monturiol”s Banda ha fet el concert de Santa Cecília a l’Escola Mare de Déu de Montserrat. Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres el que els nens i les nenes de l’Escola ens han enviat: els seus escrits i els seus dibuixos.
Moltes gràcies Escola Mare de Déu de Montserrat!!!! són fantàstics.
Benvolguts companys de l’institut Monturiol
durant aquesta setmana, després del vostre concert, els nens i nenes de la nostra escola us han volgut dedicar aquestes reflexions parlant-ne a les aules .
5è i 6è
“El concert ha estat meravellós ! Ens ha agradat moltíssim la banda sonora del Padrino. Veu tocar molt bé i amb molt ritme. Dins de l’orquestra estava la Patrícia , que tots la coneixem, ens va agradar molt que tornés. Gràcies per haver vingut a l’escola. Haureu de tornar l’any que bé, encara que nosaltres ja no hi serem. Se’ns va fer curt, però ens vam divertit molt. Us felicitem perquè l’actuació va ser increïble. Al dia següent ens va tocar a nosaltres fer una cançó amb la flauta. Quins nervis ! Gràcies per fer del dia de la música un dia especial.
3r i 4t
“A nosaltres ens va agradar molt veure la Patrícia tocar amb tots els músics de la orquestra. També ens va agradar molt perquè vam escoltar com sonen tots els instruments i com es diuen. Sobretot el noi de la bateria, la pianista, el noi de la guitarra elèctrica i el baix, les flautes travesseres, la guitarra espanyola, i el saxofonista. La trompeta mola. El director seguia tota l’estona la música amb el peu. Ens agradaria molt que hi hagués un violí.”
A 1r i 2n
“Ens va fer molta il.lusió veure la Patrícia tocant la flauta! Totes les cançons que vau tocar ens van agradar molt. “
Els més petits P3, P4 i P5
“Ens va agradar molt perquè tocaven instruments per fer música i semblaven una orquestra i els nois semblaven músics de veritat. Algunes cançons eren antigues, les altres semblaven música rock and roll i altres música xinesa. Hi havia un saxofon.”

ESCOLA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT
21 DE NOVEMBRE DE 2016