1r d’ESO a la neu

Els dies 6 i 7 de març del 2023 els de 1r d’ESO vam anar d’esquiada a Andorra. Ens vam allotjar a l’hotel Mu que es troba a Andorra a la Cortinada. Vam esquiar a les pistes d’Ordino.

El primer dia vam estar davant de l’institut a les 5.00h de la matinada per agafar l’autocar i anar cap a Andorra, vam fer una parada a l’estació de Renfe i, després vam seguir. Quan estàvem arribant, vam tornar a parar per agafar els esquís, botes i pals. Després vam anar cap a la pista d’esquí. Vam arribar i ens van separar per grups segons els nivells de si sabíem més o menys, i el monitor o monitora ens anava ensenyant com posar-nos els esquís, com fer la falca per baixar la baixada, etc.

Al cap d’una estona esquiant vam anar a dinar. Vam dinar al restaurant de les pistes d’esquí. Després de dinar vam seguir esquiant durant una estona.

Quan vam acabar d’esquiar vam pujar a l’autocar per anar cap a l’hotel.

Un cop a l’hotel ens van assignar les habitacions i ens vam posar per grups en cada habitació per dutxar-nos i preparar-nos. Quan tots vam acabar de dutxar-nos vam anar al bufet lliure que hi havia a l’hotel i vam agafar tot el que volíem, estava molt bo el menjar!

Al dia següent vam esmorzar a l’hotel, vam estar esquiant a les pistes vam menjar al restaurant de les pistes i vam agafar l’autocar per tornar cap a Barcelona, vam parar a l’estació de la Renfe i vam arribar al voltant de les 20h del vespre a l’institut.

A l’esquiada ens ho vam passar molt bé i ens va agradar molt!

Us deixem unes fotos d’aquells dies: